Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Osnovni podatki podjetja

Splošni pogoji

Atelje okusov so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.


Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
S Spletnim ponudnikom ateljeokusov.si upravlja podjetje Markdesign d.o.o..


Podatki podjetja: Markdesign d.o.o.

Datum vpisa: 4.11.1991

Dejavnosti SKD:  M74.200 - Fotografska dejavnost


Ob registraciji v sistem www.ateljeokusov.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@ateljeokusov.si . Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.ateljeokusov.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba www.ateljeokusov.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

Pomembno

Izdajanje in dostava vina in žganih pijač se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec/uporabnik s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let. Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

Izdelki in fotografije

Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikaza v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje ponudnik ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Atelje okusov in kupcem je v spletni trgovini Atelje okusov sklenjena v trenutku, ko Atelje okusov kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Atelje okusov kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Atelje okusov in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila prek plačilnega sistema Stripe. 


Ponudnik kupcu izda račun ter mu ga posreduje ob naročilu. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene

Redna cena je cena za vse uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici.


Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.


Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@ateljeokusov.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

 - Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Markdesign d.o.o., Seškova 12, 1215 Medvode. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

- Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

- Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

- Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam (npr. paket po meri).

V skladu s 3. točko petega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Kupec lahko reklamira blago, če je prodajalec poslal napačne izdelke, ali v napačni količini. Kupec lahko blago v tem primeru prodajalca obvesti o reklamaciji na številko 041/625-222, ali e-pošto: info@ateljeokusov.si, ter zahteva zamenjavo, ali vračilo kupnine.

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo pri kurirski družbi, ki vam je dostavila paket in nam v vednost. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


Nakup darilnih bonov

Atelje okusov (prodajalec) kupcu spletne prodaje (kupcu) pred  nakupom omogoča vpogled v ponudbo in cene oz. vrednosti darilnih bonov. Vrednost darilnega bona označi kupec. Vrednost bona vključuje DDV. Darilni boni so prenosljivi in so unovčljivi za storitve in izdelke, ki jih ponuja prodajalec.

Kupec prejme potrdilo o nakupu na e-naslov.

Spletna prodaja je omogočena 24 ur na dan.

Prodajalec si pridržuje pravico spremeniti te splošne pogoje poslovanja kadarkoli brez predhodnega obvestila, pri čemer je potrebno poudariti, da nakup kupca urejajo splošni prodajni pogoji, ki veljajo na dan oddaje nakupa. 

Nakup

Na spletni strani www.ateljeokusov.si je omogočen nakup darilnih bonov z označenimi vrednostmi.

Za vsak spletni nakup mora kupec soglašati s Pogoji spletne prodaje darilnih bonom. Kupec s potrditvijo nakupa darilnega bona izrecno soglaša, da je v celoti seznanjen z določilih teh splošnih pogojev ter da jih v celoti sprejema in potrjuje.

Iz seznama darilnih bonov kupec najprej izbere bon z izbrano vrednostjo in ga doda v košarico nakupa. Kupec lahko v košarico nakupa neomejeno število bonov, za vse bone pa veljajo enaki pogoji nakupa bonov.

Kupec ob nakupu posreduje oz. vpiše naslednje podatke:

  • Ime in priimek

  • e-mail

  • telefonska številka

Nato označi način plačila in način prevzema bona.

Po zaključku spletnega nakupa kupec prejme na elektronski naslov potrdilo o nakupu z vsemi podatki o naročilu. 

Plačilo, prevzem

Kupnino za naročene darilne bone kupec poravna preko spletne strani, in sicer preko s kreditnimi karticami (preko sistema Stripe) ali fizično na blagajni prodajalca. Kupec označi način plačila. Plačilo preko spleta z bančno kartico se opravi v okolju, ki ga varuje in upravlja družba x priznana s strani bančnih ustanov.

Kupec izbere način prevzema naročenih darilnih bonov, in sicer preko e- naslova v obliki pdf, ali na sedežu prodajalca naslov na podlagi predhodnega naročila. Prevzem darilnih bonov na sedežu prodajalca se lahko izvrši v času obratovanja restavracije.

Odgovornost, preklic, zamenjava

Prodajalec ne nosi odgovornosti, če kupec sam ne prevzame naročenega darilnega bona prejetega v pdf obliki na e- naslov ali ga ne prevzame fizično na sedežu prodajalca.

Prav tako prodajalec ne odgovarja, če kupec darilni bon izgubi, ga uniči ali kako drugače onemogoči njegovo uporabo. Prodajalec dvojnikov darilnih bonov ne izdaja.

Veljavnost darilnih bonov je 1 (eno) leto od dne izdaje. Koriščenje bona je potrebno predhodno rezervirati na naslov info@foto-dd.com ali tel. št. 041/625-222. Imetnik darilni bon predloži ob izvedbi storitve na sedežu prodajalca.

Zamenjava darilnega bona za gotovino oz. denar ni možna. Prav tako ni možno podaljšanje njegove veljavnosti, ali zamenjava v primeru izgube, uničenja ali poškodovanja. V teh primerih kupec tudi ni upravičen do nobenega povračila. Darilni bon je možno unovčiti samo v celoti in ga je mogoče uporabiti le enkrat.

Darilni bon je veljaven v okviru podatkov, ki so na njem zapisani:

  • identifikacijska številka

  • vrednost bona

  • datum izdaje bona

  • veljaven in unovčljiv

  • podpis izdajatelja

Kupec je upravičen uveljavljati  prodajalčevo odgovornost za stvarne napake v rokih in skladno z določili veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec ima pravico, da prodajalcu v 14 dneh od prevzema naročenega darilnega bona sporoči, da od pogodbe odstopa ter hkrati prodajalcu vrne darilne bone, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo darilni bon za namen izven svoje pridobitne dejavnosti). Strošek vračila bonov bremeni v tem primeru kupca.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca (ime in naslov, e-naslov) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Obrazec za uveljavitev pravice kupca do odstopa od pogodbe:

ime in naslov, e-naslov 

Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za prodajo tega blaga

Naročeno dne:

Prejeto dne:

Ime in priimek kupca:

Naslov kupca:

Kraj, datum in podpis kupca

 

Postopek nakupa izdelkov 

  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

  2. Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041/625-222 ali preko e-maila info@ateljeokusov.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga


Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov  info@ateljeokusov.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).


Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.


Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 


Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

- artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo,

- se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije.  Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je EUROSENDER vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev strani, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRIJAVA NA E-NOVICE

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e- novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli prekliče. Preklic lahko izvede na dnu prejetega e-maila, z klikom na povezavo “odjavi se”. Ali z poslanim e-mailom na info@ateleokusov.si z zadevo “Odjava od e-novic”.

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.

E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ateljeokusov.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Atelje okusov, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Podjetje ne sprejema odgovornosti v primeru:

• da dostop do informacij na spletni strani kupcu ni mogoč (zaradi tehničnih težav, vzdrževanja ali morebitnih drugih težav),

• netočnosti informacij,

• nastale škode zaradi kupčeve uporabe objavljene vsebine,

• nastale škode na kupčevi strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani (kupec si mora sam zagotoviti ustrezno zaščitno opremo pred uporabo spletne strani),

• nastale škode zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe kupčevih registracijskih podatkov (kupec mora zagotoviti ustrezno varnost svojih podatkov).

 

Naša spletna stran uporablja nujne piškotke, potrebne za delovanje storitev na naši spletni strani, izboljšanje uporabniške izkušnje in vodenje statistike, piškotke za uporabo družbenih omrežij in trženje. Več o piškotkih   Pogoji poslovanja
X Shrani